Переглянути всі підручники
<< < 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 > >>

 

118. І. Перепишіть текст. Поясніть у ньому прислівники, які ма ють ступені порівняння. Свою відповідь поясніть за допомогою прави­ла: спільні і відмінні риси у творенні ступенів порівняння прислівни­ків та прикметників. У вікна світило ясне сонце, очі сліпив білий, аж си­нюватий сніг. На тину весело посвистували червоногруді снігурі, та тонко видзвонювали молоти в колгоспній кузні. Тільки в хаті хворої учительки було якось тихо і незвично. Одноманітно цокали ходики... Ольга Петрівна мрійно дивилася у вікно, наче слухала рівний гомін села, що іноді долітав у хату. (В. Кучер.) II. Визначте стилістичну роль прислівників у цьому тексті, поясніть їхній правопис. 119. І. Складіть речення так, щоб в одному випадку подані слова виступали прислівниками, в іншому — однозвучними з ними словами. Поясніть написання прислівників. Зверху, удень, назустріч, по-осінньому, по-своєму, напам'ять. II. Розберіть прислівники за будовою; зробіть словотвірний аналіз слова назустріч. 120. Перекладіть подані словосполучення українською мовою, поясніть їхнє значення і правопис. По-настоящему уважать, работать ежедневно, учиться отлично, выходили ночью, невольно вскрик­нуть, ехать втроем, остановиться поодаль, ежегодно приезжать. 121. Вставте, мотивуючи свій вибір, пропущені букви н або нн. Розберіть слова за будовою. Глиби..ий, невгамов..ий, стара..ий, кам'я..ий, камі..ий, зеле..ий, багря..ий, несказа..ий, страше..ий, шале..о, беззмі..о. 122. І. Прочитайте текст. Визначте його основну думку, тип і стиль мовлення. II. Спишіть, вставляючи пропущені букви, розділові знаки та розкриваючи дужки. Олександр Довженко і Данило Демуцький зустрі­лися на Одес.кій кінофабриці (1926) року. Самобутній режисер і самобутній оператор. І виникла спілка тала­новитих художників. Обидва народилися в українскому селі і змалечку увібрали любов до природи до народу його мистецтва.

 

Переглянути всі підручники
<< < 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 > >>
Сайт создан в системе uCoz