|
|
|
|
|
|
|
|
4. Дбати про те, щоб відповідь на іспиті була композиційно завершеною (переважно роздум), доказовою (з прикладами), переконливою (з поясненнями); дотримуватися особливостей наукового стилю мовлення.
5. Щодня повторювати матеріал з двох навчальних предметів з перервою між ними.
6. Вести щоденник, куди записувати щодня план роботи на наступний день.
7. Уміти зняти втому (спілкування з друзями, батьками, прослуховування музики та под.).
|
|
|
|
|
|
Твір у публіцистичному СТИЛІ на суспільну тему
317. Прочитайте текст. Визначте його основну думку, стиль мовлення. В якій ситуації можливе таке висловлювання? Доберіть заголовок.
Мабуть, природа створила хлібну зернину в мить такого високого натхнення, в мить щедрого осяяння, яке потрачено нею і на саму людину. І чи в не найголовнішому слові нашої мови «життя» предки не лише воздали заслужену хвалу житу — годувальнику, а визнали його правічні заслуги в долі людства. В зернину, в цей маленький тугий злиточок матерії, стільки вкладено життєвої мудрості, добра і віри в безсмертя, що його таїна й досі здається нам магічною.
Все у нас від нього, від хліба.
А в тім, і самі ми, кожен із нас — дитина своїх батьків, свого народу й хліба.
Людей, які прийшли з доброю місією, з чистим серцем чи з доброю новиною, на нашій землі завжди зустрічали з хлібиною на вишитому рушнику. Короваєм благословляли у довгу, тепер уже двоєдину дорогу одружених молодят, без хлібини не можна було зайти у новий дім.
Зрештою, вся історія нашого народу пов'язана з історією хліба, з мистецтвом його сіяти, вирощувати, косити, молотити, молоти, розчиняти тісто, пантрувати, як воно сходить, пекти, а коли хочете, то й ґречним, вихованим ще з дитинства умінням його їсти. Цілий цикл, у якому є свої таємниці, досвід, розрахунок, цикл,
|
|
|
|
|
|
|
|
|