Переглянути всі підручники
<< < 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 > >>

 

4. Дбати про те, щоб відповідь на іспиті була ком­позиційно завершеною (переважно роздум), доказо­вою (з прикладами), переконливою (з поясненнями); дотримуватися особливостей наукового стилю мов­лення. 5. Щодня повторювати матеріал з двох навчаль­них предметів з перервою між ними. 6. Вести щоденник, куди записувати щодня план роботи на наступний день. 7. Уміти зняти втому (спілкування з друзями, батьками, прослуховування музики та под.).
Твір у публіцистичному СТИЛІ на суспільну тему 317. Прочитайте текст. Визначте його основну думку, стиль мовлення. В якій ситуації можливе таке висловлювання? Доберіть заголовок. Мабуть, природа створила хлібну зернину в мить та­кого високого натхнення, в мить щедрого осяяння, яке потрачено нею і на саму людину. І чи в не найголовні­шому слові нашої мови «життя» предки не лише возда­ли заслужену хвалу житу — годувальнику, а визнали його правічні заслуги в долі людства. В зернину, в цей маленький тугий злиточок матерії, стільки вкладено життєвої мудрості, добра і віри в безсмертя, що його таїна й досі здається нам магічною. Все у нас від нього, від хліба. А в тім, і самі ми, кожен із нас — дитина своїх бать­ків, свого народу й хліба. Людей, які прийшли з доброю місією, з чистим серцем чи з доброю новиною, на нашій землі завжди зустрічали з хлібиною на вишитому рушнику. Короваєм благословляли у довгу, тепер уже двоєдину дорогу одружених молодят, без хлібини не можна було зайти у новий дім. Зрештою, вся історія нашого народу пов'язана з істо­рією хліба, з мистецтвом його сіяти, вирощувати, коси­ти, молотити, молоти, розчиняти тісто, пантрувати, як воно сходить, пекти, а коли хочете, то й ґречним, вихо­ваним ще з дитинства умінням його їсти. Цілий цикл, у якому є свої таємниці, досвід, розрахунок, цикл,

 

Переглянути всі підручники
<< < 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 > >>
Сайт создан в системе uCoz