Переглянути всі підручники
<< < 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 > >>

 

314. Порівняйте два варіанти учнівських відповідей морфологіч­ного розбору дієслів. Як би ви оцінили кожну із відповідей? Підготуй­те вмотивований відгук. Книга вчить, як на світі жить. (Нар. мудрість.) 1. у цьому реченні вчить — дієслово. По-перше, означає дію: (що робить?) вчить. Початкова фор­ма — вчити. По-друге, має постійні морфологічні ознаки: недоко-наний вид, перехідне, друга дієвідміна. у цьому реченні дієслово вчить ужите в 3-й особі однини, в теперішньому часі — це його непостійні ознаки. По-третє, дієслово вчить виступає в реченні при­судком. 2. Вчить — дієслово. Початкова форма — вчити. Це дієслово недоконаного виду, перехідне, 3-тя особа однини, в теперішньому часі. у реченні виступає присудком. 315. І. Прочитайте учнівську розгорнуту відповідь на тему уза­гальнюючого характеру «Речення і його види». Скажіть, чи повністю розкрита тема, чи переконливою є відповідь, чи є переходи від однієї думки до іншої, як робляться висновки, чи дотримується учень харак­терних особливостей обраного типу і стилю мовлення. Доповніть, якщо вважаєте за потрібне, відповідь необхідним матеріалом, скори­ставшись поданою нижче таблицею: Речення і його види
За будовою 1. Просте 2. Складне
За кількістю граматичних основ 1. Двоскладне 2. Односкладне
За метою висловлювання 1. Розповідне 2. Питальне 3. Спонукальне
За інтонацією 1. Окличне 2. Неокличне
За наявністю (чи відсутністю) другорядних членів 1. Поширене 2. Непоширене
За наявністю всіх потрібних членів 1. Повне 2. Неповне
За наявністю ускладнень (одно­рідних членів, відокремлених членів, звертань) 1. Неускладнене 2. Ускладнене

 

Переглянути всі підручники
<< < 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 > >>
Сайт создан в системе uCoz