|
засідання учкому 11 класу Порядок денний:
1. Про роботу культмасового сектора (доповідає Середа А.).
2. Допомога підшефному дитсадку.
З першого питання слухали: повідомлення відповідального за роботу культмасового сектора Середу А., яка повідомила, що план роботи виконується. Не завжди дотримується зазначений термін проведення заходу, але це часто пов'язано з об'єктивними причинами. Вдало пройшов вечір поезії, в якому особливо активну участь взяли учні нашого класу. Проте більшість учнів все ще не активні, не хочуть брати участь у вечорах, культпоходах.
Савченко П.: Думаю, що потрібно уважніше продумувати план. Для цього передбачати заходи, які цікаві більшості учнів класу.
Гуленко В.: Але ж вони голосували за цей план.
Савченко П.: Для цього в плані не вказувати число, коли, наприклад, відбудеться похід до театру. Адже в цей день може не бути спектаклю, цікавого для більшості учнів.
Іванчук P.: Робота культмасового сектора непогана. Вони стараються, дістають квитки, організовують. Це не так просто, а буває, що йти майже ніхто не хоче.
311. Напишіть протокол (складний) зборів чи засідання, в яких ви самі брали участь. Дотримуйтеся вимог, поданих у попередніх вправах.
Розгорнута відповідь на уроці (іспиті)
312. Прочитайте текст. Визначте його основну думку. Вкажіть, яких вимог слід дотримуватися в процесі підготовки розгорнутої відповіді на лінгвістичну тему.
Усна розгорнута відповідь на уроці (іспиті) — це закінчене зв'язне монологічне висловлювання в науковому стилі, для якого характерні композиційна завершеність, чітка послідовність у викладі матеріалу. Це своєрідний звіт про роботу з мови за певний період.
Як часто трапляється в шкільній практиці, невміння побудувати зв'язну розгорнуту відповідь призводить до
|
|