Переглянути всі підручники
<< < 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 > >>

 

ПРОТОКОЛ № 2
засідання учкому 11 класу Порядок денний: 1. Про роботу культмасового сектора (доповідає Сере­да А.). 2. Допомога підшефному дитсадку. З першого питання слухали: повідомлення від­повідального за роботу культмасового сектора Сере­ду А., яка повідомила, що план роботи виконується. Не завжди дотримується зазначений термін проведення за­ходу, але це часто пов'язано з об'єктивними причинами. Вдало пройшов вечір поезії, в якому особливо активну участь взяли учні нашого класу. Проте більшість учнів все ще не активні, не хочуть брати участь у вечорах, культпоходах. Савченко П.: Думаю, що потрібно уважніше проду­мувати план. Для цього передбачати заходи, які цікаві більшості учнів класу. Гуленко В.: Але ж вони голосували за цей план. Савченко П.: Для цього в плані не вказувати число, коли, наприклад, відбудеться похід до театру. Адже в цей день може не бути спектаклю, цікавого для біль­шості учнів. Іванчук P.: Робота культмасового сектора непогана. Вони стараються, дістають квитки, організовують. Це не так просто, а буває, що йти майже ніхто не хоче. 311. Напишіть протокол (складний) зборів чи засідання, в яких ви самі брали участь. Дотримуйтеся вимог, поданих у попередніх вправах. Розгорнута відповідь на уроці (іспиті) 312. Прочитайте текст. Визначте його основну думку. Вкажіть, яких вимог слід дотримуватися в процесі підготовки розгорнутої від­повіді на лінгвістичну тему. Усна розгорнута відповідь на уроці (іспиті) — це за­кінчене зв'язне монологічне висловлювання в науковому стилі, для якого характерні композиційна завершеність, чітка послідовність у викладі матеріалу. Це своєрідний звіт про роботу з мови за певний період. Як часто трапляється в шкільній практиці, невміння побудувати зв'язну розгорнуту відповідь призводить до

 

Переглянути всі підручники
<< < 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 > >>
Сайт создан в системе uCoz