Переглянути всі підручники
<< < 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 > >>

 

306. Прослухайте підготовлені вдома учнівські доповіді. Складіть письмовий відгук, скориставшись поданим нижче планом аналізу виступу : 1. Зміст доповіді, його відповідність темі, адресату мовлення. 2. Логічність викладу матеріалу. 3. Характер виголошення доповіді, (голос, темп, інтонація, вико­ристання міміки, жестів). 4. Раціональне використання відведеного часу (приблизно 17— 20 хв.). 5. Обраний варіант виголошення доповіді (написаний весь текст доповіді; виголошення по пам'яті, іноді заглядаючи в записи; наяв­ність коротких записів, тез; виступ без будь-яких записів). 6. Використання виражальних засобів, риторичних запитань, цитат та ін. 7. Мовленнєве оформлення. 8. Загальний висновок. ■ 307. І. Проведіть анкетування після прослуханих доповідей. Дай­те відповіді на запитання: 1. Як сприйняли вашу доповідь слухачі? 2. Чи був контакт з аудиторією? Якими засобами було його досягнуто? 3. Чи досягли ви взаєморозуміння зі слухачами? II. Уявіть ситуацію: на класних зборах, присвячених темі «Музи­ка в моему житті», з доповіддю про композиторів виступила дівчина, яка навчалася в музичній школі. Даючи відповідь на запитання анкети («Як сприйняли вашу доповідь слухачі?»), вона написала: «Деякі учні не слухали мій виступ, по-моєму, через те, що нічого в цьому не розуміють». Як ви вважаєте, чи мала рацію дівчина в оцінці власного виступу? Чи не здається вам, що у відповіді відчувається нещирість до аудито­рії, бажання поставити себе вище слухачів? Що, на вашу думку, мог­ло спричинити неуважність деяких учнів до її виступу? Яких вимог слід дотримуватися під час підготовки і виголошення доповіді? Протокол ▲ 308. Пригадайте, що таке протокол. До якого стилю мовлення належить протокол? Які мовні засоби вживаються в протоколі? Чим відрізняється простий протокол від складного? Скористайтеся поданим нижче матеріалом. Протокол — це офіційний документ, в якому фік­суються: 1) хід зборів, нарад, засідань; 2) питання, які розглядаються; 3) прийняті рішення.

 

Переглянути всі підручники
<< < 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 > >>
Сайт создан в системе uCoz