Переглянути всі підручники
<< < 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 > >>

 

3. Поділити статтю на смислові частини, визна­чити всі мікротеми. 4. Сформулювати пункти плану, логічно пов'я­завши їх між собою. 5. Сприймаючи текстову інформацію, намагатися чітко уявити, що є важливим для автора, а що для вас — як читача. 6. Вибирати для тез основні ідеї та положення, відділивши важливі деталі від подробиць, записати їх словами автора або власними словами, розмістив­ши в певній послідовності. 7. Керуватися найголовнішим принципом ноту­вання чужого тексту — не допускати перекручень змісту.
■ 177. Складіть тези до І розділу (§ 15) підручника «Історії України, 10—11 кл.» (автори Кульчицький С, Курносов Ю., Коваль М.). Конспектування прочитаного 178. Складіть план виступу на тему «Про необхідність складання тез і виписок». 179. Прочитайте текст. Визначте його основну думку. Складіть тези прочитаного. Дайте відповіді на подані нижче запитання. ПРО КОНСПЕКТУВАННЯ Конспект — це короткий, але зв'язний і послідов­ний переказ змісту статті, розділу книжки, брошури, лекції тощо. Іншими словами — це універсальна форма запису почутого і прочитаного, в якій знаходять місце і план, і тези, і виписки, і цитати, і самостійні спостере­ження, зауваження. Основною особливістю конспекту є його лаконічність, стислість. Цінність конспекту полягає в тому, що він сприяє кращому запам'ятовуванню прочитаного, дає можли­вість швидко встановити в пам'яті вивчене, узагальнити нагромаджений матеріал. Щоб конспект був якісним, потрібно провести попередню роботу, виділити головне в прочитаному, встановити зв'язок між окремими положеннями роботи, подумати, які місця доцільніше процитувати. Тому найкраще складати конспект після читання.

 

Переглянути всі підручники
<< < 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 > >>
Сайт создан в системе uCoz