Переглянути всі підручники
<< < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 > >>

 

3. Дібравши заголовок до кожної частини, мати­мемо план тексту. 4. Поставити до кожної логіко-смислової частини тексту запитання: «Про що говориться в цій час­тині?» 5. Знайти в тексті відповідь. Записавши її стисло власними словами або словами автора, матимемо тези. 6. Доповнивши тези конкретним матеріалом, фак­тами, взятими з тексту цитатами, матимемо конспект. 7. Складаючи план, тези чи конспект, записати прізвище автора, повну назву роботи, рік, видав­ництво, назву журналу чи газети, в якому вона надрукована. 8. Виділяти в конспекті розділи, параграфи, пункти, відокремлювати їх один від одного. 9. Післи кожної закінченої частини робити інтер­вал (сюди можна виписати нові замітки). 10. Виділяти основні тези, ідеї різними кольо­рами, підкресленням, значками та ін. 11. Можна скористатися таким розташуванням матеріалу: Поля для наступної Конспект роботи роботи над записом
Зверніть увагу! Під час подальшої роботи над конспектами з метою використання цих матеріалів для підготовки повідомлення до семінарського заняття, доповіді, виступу на зборах та ін. користуйтеся загальноприй­нятою системою виділення основних тез, ідей: а) підкреслення окремих фраз у тексті: — пряма лінія — виділення важливої думки; ~ хвиляста лінія — незрозуміле або те, проти чого будете виступати; вертикальна лінія на полях — особливо важлива думка;

 

Переглянути всі підручники
<< < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 > >>
Сайт создан в системе uCoz