|
|
|
|
|
|
|
|
3. Дібравши заголовок до кожної частини, матимемо план тексту.
4. Поставити до кожної логіко-смислової частини тексту запитання: «Про що говориться в цій частині?»
5. Знайти в тексті відповідь. Записавши її стисло власними словами або словами автора, матимемо тези.
6. Доповнивши тези конкретним матеріалом, фактами, взятими з тексту цитатами, матимемо конспект.
7. Складаючи план, тези чи конспект, записати прізвище автора, повну назву роботи, рік, видавництво, назву журналу чи газети, в якому вона надрукована.
8. Виділяти в конспекті розділи, параграфи, пункти, відокремлювати їх один від одного.
9. Післи кожної закінченої частини робити інтервал (сюди можна виписати нові замітки).
10. Виділяти основні тези, ідеї різними кольорами, підкресленням, значками та ін.
11. Можна скористатися таким розташуванням матеріалу:
Поля для наступної Конспект роботи
роботи над записом
|
|
|
|
|
|
Зверніть увагу!
Під час подальшої роботи над конспектами з метою використання цих матеріалів для підготовки повідомлення до семінарського заняття, доповіді, виступу на зборах та ін. користуйтеся загальноприйнятою системою виділення основних тез, ідей:
а) підкреслення окремих фраз у тексті: — пряма лінія — виділення важливої думки; ~ хвиляста лінія — незрозуміле або те, проти чого будете виступати;
вертикальна лінія на полях — особливо важлива думка;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|