Переглянути всі підручники
<< < 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 > >>

 

сп..янілий, різьб..яр, пів..яблука, пів..огірка, пан..євро­пейський, компьютер, б..юро, Х..юстон, рель..єф, порть..єра, б..язь, Г..юго, Руж..є, к..ювет, ін..єкція. II. При потребі зверніться до орфографічного словника. § 6. Морфологічна будова слова 53. Розгляньте схему і таблицю. Розкажіть, з яких частин скла­дається слово, яке значення має кожна з цих частин. Пригадайте основні способи словотворення; доберіть свої приклади.
54. І. Прочитайте речення і скажіть, які слова в ньому є різними формами одного і того ж слова, а які — спільнокореневими. В яких словах змінюється лише граматичне значення слова, а в яких — гра­матичне і лексичне? II. Назвіть способи творення виділених слів. Віками народ витворював цю мову, витворив її, одну з найбагатших мов слов'янства; триста тисяч пісень склала Україна цією мовою, в тім числі явивши пісенні

 

Переглянути всі підручники
<< < 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 > >>
Сайт создан в системе uCoz