|
|
|
|
|
|
|
|
сп..янілий, різьб..яр, пів..яблука, пів..огірка, пан..європейський, компьютер, б..юро, Х..юстон, рель..єф, порть..єра, б..язь, Г..юго, Руж..є, к..ювет, ін..єкція.
II. При потребі зверніться до орфографічного словника.
§ 6. Морфологічна будова слова
53. Розгляньте схему і таблицю. Розкажіть, з яких частин складається слово, яке значення має кожна з цих частин. Пригадайте основні способи словотворення; доберіть свої приклади.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54. І. Прочитайте речення і скажіть, які слова в ньому є різними формами одного і того ж слова, а які — спільнокореневими. В яких словах змінюється лише граматичне значення слова, а в яких — граматичне і лексичне?
II. Назвіть способи творення виділених слів.
Віками народ витворював цю мову, витворив її, одну з найбагатших мов слов'янства; триста тисяч пісень склала Україна цією мовою, в тім числі явивши пісенні
|
|
|
|
|
|
|
|
|