Переглянути всі підручники
<< < 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 > >>

 

М'якенький, піднісся, святковий, зносити, під'язич­ний, донька, оббитий, прибережний, щорічний, зріс, бездумна, загуркотів, батьків, сільський, зачесаний, без­межний, солодкий, обійшов, прибіг, об'їхав, гірський, білизна, розвеселитися, вільний. II. Знайдіть слова з орфограмами «Подвоєні букви», «Апостроф», «М'який знак»; поясніть їх правопис. 61. І. Прочитайте, визначте будову слів. Поясніть, чому корінь вважається головною значущою частиною слова. Горох, зрання, наріччя, бойовий, виїзний, збадьори­тися, серйозно, портьєра, прибудувати, безсмертний, стиха, беру, ганяти, чіпати, жвавий, предивно, розло­гий, пустити, зрання, скочив, витирати. II. Знайдіть слова, в яких відбувається чергування приголосних чи голосних при творенні інших слів.
62. І. Пригадайте назви орфограм, пов'язаних з чергуванням голосних звуків у коренях слів. Доберіть до кожної орфограми таблиці свої приклади, запишіть їх.
Орфограма Приклади
1. Букви о — а у коренях дієслів 2. Букви е — і у коренях дієслів 3. Букви е — u у коренях дієслів 4. Букви о — і, е — і у коренях слів б. Букви е — о після ж, ч, ш 6. Букви и, і після ж, ч, ш та г, к, х у коренях слів Могти — змагатися Текти — витікати Стелю — застилати Школа — шкіл, печі — піч Жолудь, вечеря Число, похилий; чільний (бо чоло), гість (бо гостя)
II. Складіть таблицю чергування приголосних звуків (г — ж — з, к — ч — ц, х — ш — с). Доберіть приклади. 63. Наведені слова поставте у формі місцевого відмінка і залишіть їх. Поясніть, які зміни відбуваються в корені, чи змінюється лексичне значення цих слів. Ріка, вухо, подруга, ніж, дорога.

 

Переглянути всі підручники
<< < 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 > >>
Сайт создан в системе uCoz